Znaczenie technologii w Big Data Staging

By Weronika Skotnicka

Ponieważ ludzie coraz bardziej polegają na dużych zbiorach danych. Wsparcie techniczne jest często ważniejsze niż kiedykolwiek. Ludzie muszą zrozumieć rolę big data w rozwoju branży IT. Ale pamiętaj też, że duże zbiory danych również zwiększają zapotrzebowanie na te usługi. . To jest ważne.

Dlaczego wsparcie techniczne jest ważne?

Pierwsza to wygoda

W świecie opartym na danych. Usługi wsparcia technicznego mogą przynieść nam więcej korzyści. Większa wygoda. Jest to jedna z ważnych korzyści płynących z korzystania ze wsparcia technicznego w celu uzupełnienia big data.

Przydatne są opcje samoobsługowe. Ale klienci chcą również pomocy na wysokim poziomie, której potrzebują. Dzisiejsi konsumenci potrzebują odpowiedzi szybko i bez wysiłku. Poświęć więc dwie minuty, aby porozmawiać lub zadzwonić do osoby z pomocy technicznej. Jest to o wiele łatwiejsze niż przeszukiwanie sieci w poszukiwaniu stron z potencjalnymi rozwiązaniami.

Drugi to poprawa satysfakcji klienta customer

Nowość nowych produktów szybko mija. Jeśli produkt nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Mogą szybko stać się sfrustrowani. Pozostań w tej fazie przez długi czas. Klienci mogą zaszkodzić korzystaniu z produktów i marek.

Zapewniając pomoc techniczną, klienci mogą zmniejszyć frustrację. Konsultant produktowy sprytnie porozmawia z klientem. Poinstruuj ich, aby podjęli właściwe kroki w celu wyeliminowania zmartwień.

W większości przypadków jest to drobne nieporozumienie, które wkrótce zostanie rozwiązane. W przypadku niedopasowania potrzeb klienta do produktu. Zespół serwisowy może zaproponować alternatywy. Tak czy inaczej, klienci poczują się lepiej niż na początku.

Jeśli nie jest zapewniony wysoki poziom wsparcia technicznego. Może nieuchronnie uszkodzić relacje między obiema stronami. Klienci są realistami i rozumieją, że nic nie jest idealne. Chociaż mogą być rozczarowani postrzeganą awarią produktu. Ale zazwyczaj są chętni do komunikacji. Pozwala to organizacji naprawić sytuację. A dobrze wyszkolony zespół złagodzi złe uczucia. I wzmocnij relacje z klientami.

Popraw wskaźnik sukcesu klienta

Ludzie mogą korzystać z trzech lub czterech urządzeń dziennie. Wykorzystywane są również dziesiątki różnego rodzaju oprogramowania. Ilu z nich wykorzystuje wszystkie istotne funkcje wszystkich tych projektów? Aby znaleźć najwygodniejsze funkcje do użycia. Czy zespół musi dalej studiować tę kwestię?

Zorganizuj zespoły ze wsparciem technicznym. To nie tylko rozwiązuje zapytania klientów. Może być dalej rozwijany. Zapewnia, że ​​klienci w pełni wykorzystują swoje produkty. Doradca techniczny wyjaśni inne funkcje, które klient może uznać za przydatne.

Zwiększenie sukcesu klienta może poprawić retencję klienta. Średni wskaźnik retencji dla wielu grup branżowych wynosi obecnie poniżej 20 procent. Jest to obszar, na którym należy się skoncentrować.